W Decathlon wierzymy, że sport czyni nasze życie lepszym. W końcu daje nam nie tylko kondycję, zdrowsze ciało czy zgrabniejszą sylwetkę, ale też chwilę, by się zatrzymać, siłę po każdym upadku, a nawet szansę, by czasami zacząć od nowa.
Sprawdź wszystkie trzy ścieżki kariery jakimi możesz podążyć w naszej firmie
W jednym z naszych sklepów zdobędziesz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, by w przyszłości zostać Liderem Sklepu
Jako Doradca Sportowy będziesz najbliżej naszych klientów, doradzając im najlepszy wybór sportowych artykułów. Nie martw się o brak doświadczenia, u Nas nauczysz się wszystkiego!
Jako Manager będziesz odpowiadać za swój zespół, jego bezpieczeństwo, komfort pracy i rozwój. Będziesz też odpowiadać za biznes swojego sektora.
Jako Lider Operacyjny będziesz współpracować z Liderem Sklepu w zakresie finansów związanych z działalnością sklepu oraz dbać o bezpieczeństwo, efektywność i ekologię procesów, które zachodzą w sklepie.
Jako Lider Sklepu zajmiesz się rozwojem sklepu, zaczynając od zespołu, przez ofertę handlową, aż po jego rentowność. Wszystko po to, by Decathlon stał się ulubioną marką wśród lokalnych sportowców.
W centrum dystrybucyjnym w Łodzi lub Gliwicach będziesz mógł doskonalić organizację złożonych procesów, by stać się Liderem Centrum Dystrybucyjnego.
Pracownik zespołu logistycznego jest odpowiedzialny/a za jakościową i efektywną realizację procesów zgodnie z łańcuchem logistycznym. Pracę wykonuje zgodnie ze standardami BHP. Codziennymi działaniami przyczynia się do zapewnienia dostępności artykułów dla klientów.
Koordynator zmiany jest odpowiedzialny/a za wysoki poziom bezpieczeństwa, porządku, ergonomii i higieny pracy w każdym momencie trwania zmiany. Swoją pracą i podejmowanymi decyzjami dąży do realizacji celów i wskaźników, zarówno działowych jak i magazynowych.
Koordynator projektu jest odpowiedzialny/a za planowanie, nadzorowanie oraz skuteczną realizację prowadzonego projektu, pozwalającą na osiągnięcie założonych celów. Wyznacza i formalizuje ambitny cel. Ustala priorytety i decyduje o kolejności wykonywanych zadań.
Manager Zespołu Logistycznego buduje swój zespół poprzez samodzielną rekrutację oraz dba o rozwój członków zespołu poprzez prowadzenie rozmów indywidualnych i grupowych. Dodatkowo podejmuje autonomiczne decyzje mające wpływ na organizację pracy działu i realizację wyznaczonych celów w oparciu o pilotaże.
Manager Zespołu Administracyjnego odpowiada za obszary: kadry, recepcja, rekrutacja oraz szkolenia. Administruje procesy kadrowe, koordynuje działania employer brandingowe i szkoleniowe oraz dba o ergonomię i użyteczność strefy socjalnej i biurowej.
Lider Centrum Dystrybucyjnego gwarantuje bezpieczeństwo osób, mienia i obiektu, decyduje o strategicznej strukturze i profilach ekipy zachowując spójność z projektem oraz organizuje, planuje i zarządza Centrum Dystrybucyjnym.
Lider ekonomiczny w logistyce gwarantuje realizację wyniku ekonomicznego, kosztu artykułu oraz wskaźnik produktywności całej jednostki, dzięki realizacji budżetu oraz schematu managementu.
Krajowy Lider Logistyki jest odpowiedzialny/a za tworzenie struktury w logistyce oraz strategiczne kierowanie jednostkami magazynowymi. Planuje działania, zarządza budżetem, analizuje wyniki, tworzy i realizuje projekty. Działa na podstawie strategii oraz misji i wizjii Decathlon (nie tylko Logistyka, ale także Retail i Digital).
Rozwijaj kompetencje w obszarze e-commerce, marketingu, finansów, produkcji czy HR. Aż 95% pracownikó naszej centrali to byli członkowie sklepów czy centrów logistycznych! Awans wewnętrzny jest możliwy.
Dba, aby wszystko było zgodne z prawem, zajmuje się umowami i rozwiązuje spory.
Rekrutacja, szkolenia, rozwój pracowników, wynagrodzenia czy benefity - to główne zadania ekipy działu HR.
Sklep internetowy, innowacyjne rozwiązania w sklepach stacjonarnych, dbanie o nasze systemy, to najważniejsze zadania działu IT.
Współpraca z polskimi dostawcami, ale też dbanie o artykuły produkowane w Polsce, to codzienność dla ekipy produkcji.
Kampanie, eventy dla klientów, billboardy, reklama tv za to wszystko odpowiedzialny jest dział marketingu.
To tutaj dbamy o relację z naszymi klientami, prowadzimy rozmowy oraz odpowiadamy na pytania. Relacje z klientami są dla działu CRC najważniejsze.
Bezpieczeństwo Naszych pracowników i klientów, dbałość o wszystkie procesy, przeglądy techniczne to codzienność dla działu operacyjnego.
Dokumenty, archiwa, obsługa biur w centrali Naszej firmy oraz wiele innych działań z którymi na co dzień pracuje dział administracji.
Systemy kasowe, księgowość oraz wydatki całego Decathlon Polska leżą w rękach ekipy z działu finansowego.
Wyjątkowe doświadczenia online, dostępność zakupów w dowolnym miejscu, nowoczesne technologie, nad tym wszystkim czuwa ekipa działu Digital.
O rentowność Naszego biznesu, atrakcyjne ceny, dostępność towaru, dba właśnie ekipa działu handlowego.
Ekipa tego działu dba o ekologiczne rozwiązania w produkcji oraz opcjach dostępnych w Naszych sklepach jak np. Second Life i Decathlon Rent.
Wszystkie działania związane z aspektem wizualnym widocznym w Naszych sklepach oraz online, to najważniejsze zadanie w dziale konceptu
Dostępnych mamy jeszcze wiele innych stanowisk, informacje na ich temat znajdują się w naszych obecnych ogłoszeniach.
Studiujesz? Rozwijasz się na innych polach? Również tych niesportowych? Dla nas to nie problem. Zrobimy tak, aby udało się połączyć wszystko z pracą.
Zależy Ci na stabilności? Nam też, dlatego oferujemy umowę o pracę i cały szereg korzyści z nią związanych.
Umowa o pracę, stała pensja, możliwość zdobycia premii miesięcznej, dodatkowe benefity, to wszystko znajdziesz u nas!
Sport to zdrowie, ale dobrze wiemy, że czasem powoduje kontuzje. W takich sytuacjach dobrze jest mieć Pakiet Medyczny, który oferujemy na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Sport mamy w DNA, dlatego dla każdego oferujemy comiesięczne dofinansowanie do sportu oraz atrakcyjne ceny karty Multisport.
Pasja do sportu jest obecna w każdym z Nas, dlatego przyjemność z pracy w zespole i dzielenie się ciekawostkami ze świata sportu to nasza codzienność.
Z kolegami z pracy spotykamy się nie tylko… w pracy. U nas boisko, kort czy górski szlak to częste miejsca wspólnych integracji.
Zaczął od pracy na sklepie, dziś pracuje w dziale marketingu lub produkcji. Znamy dziesiątki takich historii, bo awanse wewnętrzne to u nas norma.
Chcesz wiedzieć więcej i więcej? W Decathlon regularnie tworzymy okazję do tego, by doskonalić swoje kompetencje i poszerzać horyzonty.
Możesz na nas liczyć również w trudnej sytuacji – posiadamy szeroki pakiet socjalny i zapewnienie wsparcia w trudnym czasie.